Вукашин Танурџић гост циклуса „Арт Ексклузив“

Датум: 
29.11.2018.

Још један у низу сусрета у оквиру циклуса „Арт Ексклузив“ одржаће се у четвртак, 29. новембра у 19 часова у клубу „Трибина младих“ Културног центра Новог Сада. Овог пута ће бити представљен Вукашин Танурџић, креативни директор и оснивач маркетиншке агенције „КУЋА ЧУВАРКУЋА“. Модератор је графичар и дизајнер Дору Босиок.
Вукашин Танурџић: Рођен сам 1978. на Лиману у време државе и система вредности који више не постоје. У породици сам најмлађе дете, од оца новинара и мајке урбанисткиње. Од невине дечије игре и прављења дечијих еколошких новина „Оаза“, у друштву две другарице из основне школе, приликом посете дечије редакције са радија позвани смо да пређемо на радио и тако је кренуло. Након тога када је екипа са тада иновативног Трећег програма предложила да из радија пређемо на ТВ, прихватио сам изазов. И ето, да се нисам играо новинара као дете не знам шта бих био, јер ништа у вези школе код мене баш није радило и дало резултат. Све даље у мом личном и професионалном животу обележиле су комуникације. Прво масовне, а онда тржишне. И занат. Који се учи покушавајући. ХРОНОЛОГИЈА 1988. Дечија редакција Радио Новог Сада 1989. Трећи програм РТНС, емисија На метар од земље 1990 – 1998. Емисија Зврк и други медијски пројекти / Трећи канал, НС Плус, РТС 1999. ИН Радио, ауторска емисија спорт и забава 2000. Агенција Марконс и ФК Војводина / копирајтер, ивент-менаџер и портпарол 2005. Марконс, креативни директор 2007. Хемофарм – маркетинг менаџер централног сервиса који је обједињавао глобално тржиште 2008. Headmade – партнер и један од оснивача агенције 2016. Кућа чуваркућа – директор и све остало што затреба Развој моје вештине па последично портфолија не би био могућ без људи са којима сам радио – газда, шефова, уредника, арт-директора, дизајнера, редитеља, фотографа и свих оних људи који се крију иза завесе креативне индустрије, јер по мом дубоком уверењу креативац је само карика у том ланцу, особа која је чувар тимског напора и гарант да се на пут креће из идеје и за идеју. Сам ток каријере у маркетингу имао је структуру пута од шегрта до мајстора, а кад сам прескочио из шегрта у калфу и из калфе у мајстора не знам ни сам, то треба питати сведоке. Брендови на којим сам радио током досадашње каријере су најразличитије природе, а и сам посао за њих се кретао од мање важних, парцијалних пројеката и кампања до стратешког вођења процеса брендирања и унапређења корпоративне културе. У свему сад схватам да је најважније било учење, крађа заната од других, а данас давање знања другима.
Фото: Јован Поповић.